vineri, 24 decembrie 2010

Imagini Craciunite sexy pregatind cadourile

Craciunitze sexi
Craciunita lui Mos Craciun il ajuta pe Mosu sa incarce sacu
Wallpaper cu craciunite impreuna cu cadourile voastre

* Imi doresc cu ardoare de Craciun, si in toate clipele vietii mele, sa am in preajma, cu trup si suflet sau macar cu gandul, persoane fericite, iar tu, oricine ai fi, esti una dintre acestea.

* Mos Craciun mi-a promis ca-mi va aduce anul acesta ceva frumos si nostim daca voi fi cuminte. Am fost cel mai cuminte baiat din lume si acu te voi avea in sfarsit

* Anul nou sa-ti aduca un strop de fericire,un strop de iubire,un strop de noroc si daca se poate toate la un loc.la multi ani

* Craciun Fericit cu sanatate! Domnul sa iti dea de toate: un strop de fericire, unul de iubire, unul de noroc, toate la un loc!